MAJČIN ZAGRLJAJ - Pjesme za djecu Nade Landeka, zbirka pjesama "Bakina škrinjica"

PJESME ZA DJECU

MAJČIN ZAGRLJAJ

 

Jutrom ranim,

čim otvorim snene oči,

ručicama tražim,

nestrpljivo čekam

majku svoju

kada će mi doći.

 

Privinut će me uza se,

u obraščiće me poljubiti,

paziti me, maziti me,

i nada mnom bdjeti.

 

Ispod srca njenog

ja sam rastao,

prvi put sam,

nakon dolaska na

ovaj svijet,

njeno toplo lice,

njezin sretan osmijeh ugledao,

na njenim rukama

prvi puta zaplakao,

prvi put se nasmiješio.

 

Odmah sam ju prepoznao.

Ta majka je samo jedna!

Njezin topli zagrljaj

ne može se tako

lako zamijeniti,

ni strogoću koju

ponekad pokaže

ne može joj se,

i ne smije zamjeriti.

 

Majka sve što čini,

čini iz ljubavi.

Njeno srce

izvor je vječne

odanosti,

neizmjerne radosti

beskrajne sreće.

 

Kad majka s djetetom

ulicama grada prošeće.

ponos i radost

na licu joj blista.


Uspravna je

i ponosita,

baš kao neka

bronzana bista

poznatog kipara.

 

Dođe dan,

kad maleno djetešce

zamijeni majčino krilo

za nečije drugo lice;

učiteljice,

profesora, mentora,

a kad odraste

zamijeni licem

muža ili ženice,

no majka ima

u srcu svojeg djeteta

uvijek osigurano mjesto.

 

I ako se ne vide,

i ne čuju više tako često,

njihova ljubav ne izgara,

ne hlapi,

ljubav ne nestaje,

već se neprekidno snaži

obnavlja i raste.

 

Ljubav majčina

rascvjetana je poput proljeća,

cvrkutava poput pjeva laste,

kao vatra topla,

snažna i sigurna

kao najjači štit.


Ljubav majčina

jedinstvena,

ljudskog je

postojanja,

ljudskog života

početak, temelj,

osnova i bit!


@Nada Landeka




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PRIJATELJI IZ "DOBRE ŠUME" - priča za djecu

SLIKARICA - Pjesme za djecu Nade Landeka, zbirka pjesama "Bakina škrinjica"