MIŠ - Pjesme za djecu Nade Landeka, zbirka pjesama "Bakina škrinjica"

PJESME ZA DJECU

MIŠ

 

Jednoga dana

dok vani je padala kiša,

baka je čuvala unuke.

Pričala im, kako je,

kada je bila mlada

lovila malenog  miša.

 

Znate djeco,

miš je jako mudar bio,

u vreću s brašnom se zavalio

i tamo je ugodno zaspao.

Ja sam mišolovku pripremila,

ne bih li tog gospodskog miša,

u zamku uhvatila.

 

Na mišolovku stavih

mali komad špeka,

prepolovljen orah

i komadić ukusnoga sira.

A miš sve to iz daljine gleda

i u sebi misli;  Ah, neka, neka,

nije njih mene strah.

Miško se u zamku ne da,

treba meni malo mira

 

"Čitavu noć mačak me jurio,

skoro sam od straha

u kantu sa vodom upao

iz koje Fredi pije vodu.


Uopće ih ne razumijem,

zbog čega žele oduzeti

moju slobodu.

 

Ništa im nisam činio nažao,

ako sam malo brašna i pojeo",

tuguje miš u tamnoj vreći

nadajući se, da će ipak

jednoga dana

uživati u slobodi i sreći.


@Nada Landeka


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PRIJATELJI IZ "DOBRE ŠUME" - priča za djecu

SLIKARICA - Pjesme za djecu Nade Landeka, zbirka pjesama "Bakina škrinjica"